lunes, 28 de enero de 2013

Disseny del Guió del Treball de Recerca

Aquests són els 3 dissenys que vaig elaborar per el guió del meu Treball de Recerca, titulat: "Harajuku Fashion, una visió diferent cap a la moda".
Per elaborar-los primer vaig fer-ne un esboç, amb les idees principals inspirades en la moda "Harajuku"; els tipus de patrons, colors i textures que volia utlitzar.
Finalment em vaig decantar per la tècnica del "Scrapbook" ja que permet el·laborar, targetes, invitacions, originals utilitzant molts tipus de materials. En el meu cas vaig triar una cartolina de fibre,, el paper amb decoracions florals, especial per fer "Srapbook", llaços i troços de encaix, ja que és un element molt important per el meu treball. Finalment el Guió està cosit amb fils. Hio ha 3 models diferents; un per a cada membre del tribunal.





No hay comentarios:

Publicar un comentario